REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO B2B

b2b.slowianka-nails.pl

 

ROZDZIAŁ I – WSTĘP

§ 1 Definicje

1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

 a. Administrator – Slowianka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: UL. J. MARCIKA 4 30-443, KRAKÓW, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000566272, REGON: 362018896, NIP: 6793113511, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000,00 złotych 

 b. Partner – osoba fizyczna posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu i jest stroną kupującą w ramach zawieranej z Właścicielem Serwisu Umowy sprzedaży, która to jest bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą oraz ma dla niej charakter zawodowy; 

c. Dystrybutor – przedsiębiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która uprzednio zawarła umowę dystrybucyjną z Właścicielem Serwisu i która zawiera z nim umowę sprzedaży Produktów za pośrednictwem Serwisu.

d. Kupujący – określani łącznie Dystrybutor i Partner

e. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 202014 poz. .1360 z późn. zm.121);

f. Regulamin B2B– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu b2b.slowianka-nails.pl;

g. Serwis lub Serwis B2B – serwis internetowy dostępny pod adresem b2b.slowianka-nails.pl, za pośrednictwem, którego przedstawiana jest oferta handlowa lub zaproszenie do zawarcia umowy oraz realizowany jest proces Zamówień prowadzący do zawarcia Umowy sprzedaży, przeznaczony wyłącznie dla Partnerów i Przedsiębiorców chcących zawrzeć z Właścicielem Serwisu umowę sprzedaży.;

h. Produkty – produkty prezentowane w Serwisie będące rzeczami w rozumieniu prawa cywilnego

i. Cena – wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za Produkt, treść cyfrową lub usługę.

j. Łączna cena zamówienia – cena, którą Kupujący zobowiązany jest uiścić za dane zamówienie, stanowiąca sumę cen jednostkowych Produktów stanowiących przedmiot zawieranej umowy, a także kosztów dodatkowych wskazanych w treści podsumowania zamówienia, w szczególności kosztówi. wysyłki, pakowania, przechowania.

k. pliki cookies – niewielkie pliki tekstowe zapisane na urządzeniu, w których przechowywane są ustawienia i inne informacje wykorzystywane przez Serwis

l. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016 Nr 119, str. 1);

m. dane osobowe - wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (,,osobie, której dane dotyczą''); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

n. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawierana z wykorzystaniem Serwisu pomiędzy Właścicielem Serwisu (sprzedającym) a Kupującym;

o. Ustawa o PIT - z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. .2647361 z późn. zm.);

p. Ustawa o PTU – ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od Produktów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 931177.1054 z późn. zm.);

q. Slowianka - Slowianka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: UL. J. MARCIKA 4 30-443, KRAKÓW, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000566272, REGON: 362018896, NIP: 6793113511, o kapitale zakładowym w wysokości 100.000,00 złotych będąca stroną sprzedającą w ramach zawieranej z Kupującym Umowy sprzedaży. Ponadto Slowianka jest organizatorem dostawy Produktu na podstawie udzielonego przez Kupującego pełnomocnictwa;

r. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu oraz sposób dostawy.

 

§2 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu B2B dostępnego pod adresem b2b.slowianka-nails.pl.

2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Serwis Internetowy, działający pod adresem b2b.slowianka-nails.pl, prowadzony jest przez Slowiankę. Serwis umożliwia zawieranie umów wyłącznie z Właścicielem Serwisu. Wszelkie oferty oraz zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC zamieszczone w Serwisie Internetowym pochodzą od Slowiankę.

4. Serwis B2B dostępny jest wyłącznie dla Klientów będących Partnerami lub Dystrybutorami.

5. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: 

a. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Serwisu; 

b. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Serwisu;

c. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Serwisu;

6. Niniejszy regulamin stanowi wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego i zawiera postanowienia składające się na treść Umowy zawartej z Klientem.

7. Korzystanie ze Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny urządzenia z dostępem do Internetu niezbędnych wymagań technicznych, na które składa się konieczność używania na swoim urządzeniu aktualnie wspieranej przeglądarki internetowej: 

a. Microsoft Edge

b. Safari

c. Chrome

d. Opera

e. Mozilla Firefox

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu b2b.slowianka-nails.pl oraz pobrać go, a także kopiować, przechowywać lub utrwalać w formie elektroniczne oraz sporządzać jego wydruk. 

9. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

10. Informacja o cenie staje się wiążąca w momencie potwierdzenia zamówienia przez Slowiankę z wyjątkiem kosztów dostawy, ponieważ ich ustalenie możliwe jest dopiero w momencie określenia wymiarów przesyłki. Koszty dostawy wskazane zostaną na fakturze VAT.

11. W ramach świadczonych za pośrednictwem Serwisu Internetowego usług drogą elektroniczną, Slowianka (usługodawca) umożliwia:

a. utworzenie konta użytkownika Serwisu,

b. zawieranie za pośrednictwem Serwisu Internetowego umów sprzedaży, 12. Kwestie przetwarzania Danych Osobowych przez Slowiankę uregulowane zostały w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu Internetowego wraz z niniejszym Regulaminem.

 

 

§3 Zasady korzystania ze Serwisu Internetowego

1. Warunkiem korzystania ze Serwisu internetowego, w szczególności zawierania Umów sprzedaży, jest rejestracja lub podanie wymaganych danych identyfikacyjnych, w szczególności: 

a. imię i nazwisko, firma lub nazwa,  

b. adres e – mail, 

c. adres miejsca zamieszkania lub siedziby, 

d. adres dostawy,  

e. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) albo NIP-UE, 

f. inne dane konieczne do zrealizowania Zamówienia, w szczególności wystawienia faktury VAT lub dokumentów transportowych. 

2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego w zakładce pod adresem b2b.slowianka-nails.pl.

3. Rejestracja zostanie dokonana w chwili akceptacji złożonego formularza przez Slowiankę.

4. Dokonanie rejestracji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. 

5. Slowianka może odmówić lub pozbawić Kupującego prawa do korzystania ze Serwisu internetowego, jak również może ograniczyć czasowo dostęp do części lub całości zasobów Serwisu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Kupującego Regulaminu, a w szczególności, gdy Kupujący:  a. podał w trakcie rejestracji w Serwisie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, 

b. dopuścił się za pośrednictwem Serwisu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,

c. dopuści się innych zachowań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami,

d. zalega z płatnościami za poprzednie Zamówienia lub Zamówienia, a zaległość w najdawniej wymagalnej płatności wynosi__ dni,

6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Serwisu internetowego usługami Slowianka podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

7. Slowianka umożliwia Kupującemu zgłaszanie reklamacji co do usług świadczonych drogą elektroniczną – działania Serwisu Internetowego. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. Zgłoszenie reklamacyjne należy kierować na następujące dane kontaktowe: pocztą na adres ul. Józefa Marcika 4, 30-443 Kraków lub email [email protected].

8. Obsługa Serwisu internetowego dostępna jest dla Kupujących wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9:00-17:00.

 

ROZDZIAŁ II – SPRZEDAŻ PRODUKTÓW

 

§4 Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową b2b.slowianka-nails.pl, dokonać wyboru Produktu – złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Kupującemu komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych przez Kupującego Produktów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. 

3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Kupujący ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, w szczególności dotyczących miejsca dostawy oraz ilości Produktu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Kupującemu komunikatami oraz informacjami dostępnymi na bieżącej stronie Serwisu.

4. Po podaniu przez Kupującego korzystającego z Serwisu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: 

a. przedmiotu zamówienia, 

b. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów,  

c. wybranej metody płatności, 

d. danych zawartych w Fakturze VAT, 

e. wybranego sposobu i miejsca dostawy. 

5. W celu złożenia przez Kupującego oferty zawarcia Umowy sprzedaży konieczne jest wysłanie Zamówienia, które poprzedza dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. 

6. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” kończy proces składania Zamówienia i jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli przez Kupującego, iż wybrane Produkty zobowiązuje się odebrać i zapłacić ich cenę oraz koszty dostawy.

7. Kupujący otrzymuje wiadomość email z potwierdzeniem złożenia Zamówienia, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Umowy sprzedaży. Po otrzymaniu potwierdzenia Kupujący ma prawo modyfikacji lub odwołania Zamówienia, ze skutkiem wobec treści Umowy sprzedaży, wyłącznie za zgodą Slowianki, w drodze kontaktu z obsługą Serwisu internetowego, za pośrednictwem adresu email Serwisu internetowego. Modyfikacja lub odwołanie jest skuteczne względem Slowiankę pod warunkiem otrzymania stosownego potwierdzenia od Slowiankę ma adres email Kupującego.

8. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia. Kupujący i Slowianka związani są treścią potwierdzenia złożenia Zamówienia, o ile Kupujący nie dokona jego modyfikacji lub odwołania w sposób przewidziany powyżej. 

9. Wraz z potwierdzeniem Zamówienia Kupującemu zostanie przesłana faktura VAT opiewająca na sumę stanowiącą łączną cenę zamówienia. Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym w treści faktury VAT, chyba że treść Umowy stanowi inaczej.

10. Zawarcie Umowy sprzedaży, w szczególności poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, jest równoznaczne z tym, że Kupujący udziela Slowiance pełnomocnictwa do zawarcia w jego imieniu i na jego rachunek umowy o świadczenie usług związanych z dostawą Produktu, z podmiotem wskazanym zgodnie z zaznaczoną przez Kupującego opcją dostawy. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu poniesionych w jego imieniu kosztów dostawy. Przekazane na ten cel środki nie stanowią przychodu Slowiankę w rozumieniu ustawy o PIT oraz nie stanowią zapłaty z tytułu sprzedaży w rozumieniu art. 29a ustawy o PTU, a więc nie powiększają podstawy opodatkowania podatkiem od Produktów i usług. Pełnomocnictwo to służy zminimalizowaniu kosztów przesyłki i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo Kupującego.

 

§5 Dostawa

1. Dostawa Produktów odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, krajów Unii Europejskiej na adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia. 

2. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się przesyłką kurierską.

3. Dostawa Produktów zamówionych w Serwisie internetowym realizowana jest: 

a. Na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost (lub dystrybutor albo przedstawiciel Slowiankę) – czas dostawy maksymalnie 2-3 dni robocze,

b. poza granicami Polski po przedpłacie - do krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub GLS. Czas oraz koszty dostawy zależne są od kraju destynacji oraz rozmiarów przesyłki.

4. Przekazanie Produktu do dostawy wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu poprawnego złożenia Zamówienia i uznania płatności na rachunku bankowym Slowiankę w

wysokości ceny za Produkt oraz kosztów dostawy. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 przekazywane są do realizacji następnego dnia roboczego.

5. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Kupującemu istotnych postanowień Umowy sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Kupującemu na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT, uwzględnieniem przepisów w zakresie podatku od Produktów i usług. 

6. Niebezpieczeństwo zniszczenia oraz przypadkowej utraty Produktów przechodzi na Kupującego w momencie wydania Produktów przewoźnikowi realizującemu proces dostawy.

 

§6 Opłaty celne i podatki

1. Produkt zakupiony w Serwisie przesyłany poza granicę państw Unii Europejskiej lub poza granice Rzeczypospolitej Polskiej może podlegać dodatkowym opłatom celnym, akcyzowym lub innym podatkom w kraju przeznaczenia. Ceny Produktów i koszty dostawy nie zawierają powyższych podatków lub ceł, których zapłata spoczywa na Kupującym. 

2. Wysokość powyższych ceł lub podatków może być uzależniona od rzeczywistej (rynkowej) wartości Produktów (bez uwzględnienia rabatów, upustów i promocji), rzeczywistej wartości transportu przesyłki (bez uwzględnienia rabatów, upustów i promocji) oraz kosztu ubezpieczenia przesyłki, a nie kwot uiszczonych przez Kupującego.

 

§7 Ceny i metody płatności

1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich. Podana cena stanowi cenę netto, tzn. nie zawiera należnego podatku VAT. Cena nie uwzględnia należności celnych ani podatkowych związanych z przesłaniem Produktu poza terytorium Polski. Cena nie uwzględnia również kosztów dostawy ani ubezpieczenia Produktu. 

2. Kupujący ma możliwość uiszczenia ceny:

a. przelewem na numer konta bankowego w BZWBK: 29 1090 1838 0000 0001 3504 4200, 

b. płatnością w systemie Przelewy 24, 

3. W tytule zapłaty należy podać dane identyfikujące Umowę sprzedaży lub Zamówienie, a co najmniej nr Zamówienia lub nr Umowy Sprzedaży wskazane w wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.

4. W wypadku wybrania przez Kupującego płatności przelewem tradycyjnym na wskazany w ust. 2 numer konta, przedmiot zamówienia zostanie przekazany do dostawy dopiero po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Slowiankę. Jeżeli nie dojdzie do zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Slowiankę w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, Slowianka prześle na wskazany w formularzu zamówienia adres email Kupującego wezwanie do uiszczenia płatności lub przedłożenia potwierdzenia dokonania przelewu w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości pod rygorem odstąpienia od umowy przez Slowiankę.

5. W wypadku niezastosowania się do wezwania określonego w ust. 4, Slowianka może odstąpić od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zobowiązany jest przesłać na adres email Kupującego wskazany przy składaniu zamówienia.

 

ROZDZIAŁ III – OGÓLNE WARUNKI DYSTRYBUCJI (OWD)

 

Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie wyłącznie do Partnerów i nie dotyczą Dystrybutorów – podmiotów, które zawarły ze Slowianką odrębną umowę dystrybucyjną.

 

§8 Postanowienia wprowadzające

1. Partner zakładając konto w Serwisie oraz akceptując Regulamin zawiera ze Slowianką umowę dystrybucyjną, której treść regulowana jest niniejszym Regulaminem.

2. Slowianka zobowiązuje się na mocy umowy dostarczać Partnerowi produkty z aktualnej oferty handlowej, zgodnie ze złożonym Zamówieniem.

3. Umowa dystrybucyjna zawarta zostaje na czas nieokreślony, z możliwością jej rozwiązania zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

§9 Cena, płatność, rabat




1. Partner, który zakupi u Slowiankę Produkty o wartości przekraczającej w danym miesiącu sumę ___ zł otrzyma rabat w wysokości __ % ceny wybranych produktów. Rabat ten zostanie naliczony dla kolejnego zamówienia i obowiązuje tylko dla zamówienia następującego po tym, w którym przekroczono wskazaną w niniejszym postanowieniu wartość zamówień w danym miesiącu.

2. Partner może skorzystać z rabatu, jeżeli złoży Zamówienie w terminie __ dni od dnia przekroczenia sumy wskazanej w ust. 1.

3. Rabat, o którym mowa w ust. 1 i 2 nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.

4. w przypadku zamówień o wartości przekraczającej __ zł, płatność dokonana zostanie w systemie przedpłaty na zasadach następujących:

a. Partner zobowiązany będzie do uiszczenia przedpłaty w wysokości 50% łącznej ceny produktów objętych Zamówieniem;

b. Partner zobowiązany jest uiścić sumę przedpłaty w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia zamówienia;

c. Wysyłka produktów nastąpi po zaksięgowaniu płatności przedpłaty na rachunku bankowym Właściciela Sklepu. W przypadku nieuiszczenia płatności przedpłaty w terminie, zastosowanie znajduje §7 ust. 4 i 5;

d. Pozostałą część łącznej ceny zamówienia, Partner zobowiązany jest uiścić w terminie __ dni od dnia doręczenia Produktów.

5. Slowianka zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Zamówienia od Partnera, który pozostaje w zaległości z płatnością, całości lub części, kwoty należnej za poprzednie Zamówienia.

 

§10 Spełnienie wymagań prawnych kraju dystrybucji, rejestracja produktu

1. Partner, który planuje rozpocząć dystrybucję Produktów na terenie kraju jego działalności, zobowiązany jest do samodzielnego sprawdzenia zgodności Produktu z przepisami prawa kraju dystrybucji.

2. Slowianka udzieli Partnerowi wszelkich informacji niezbędnych do wprowadzenia Produktów na rynek kraju dystrybucji.

3. Partner bierze odpowiedzialność za wprowadzenie Produktu na rynek kraju dystrybucji, zwłaszcza za spełnienie wszelkich wymagań prawnych warunkujących możliwość dystrybucji Produktów na rynku danego państwa.

4. Partner zobowiązany jest dokonać wymaganej prawem kraju dystrybucji rejestracji, uzyskania zezwoleń lub koncesji oraz certyfikacji Produktów.

5. Czynności, o których mowa w ust. 4 Partner dokona w imieniu i na rzecz Slowianki, która zachowuje wszelkie prawa do Produktów i znaków towarowych. Czynności te dokonane zostaną na podstawie właściwych pełnomocnictw udzielonych przez Slowiankę.

6. W przypadku konieczności dokonania działań wskazanych w ust. 4 Partner i Slowianka zawrą stosowne porozumienie, w którym określą warunki współpracy niezbędnej do dokonania koniecznych działań mających na celu legalne wprowadzenie Produktów na rynek.

7. Partner zobowiązany jest udzielić Slowiance wszelkich informacji dotyczących wymagań prawnych kraju dystrybucji w zakresie opakowań i oznakowania produktu.

8. Partner bierze odpowiedzialność za należyte spełnienie wszelkich wymagań prawnych kraju dystrybucji oraz zobowiązany jest wziąć odpowiedzialność za wszelkie roszczenia lub kary pieniężne obciążające Slowiankę, a wynikające z niewłaściwego, niezgodnego z prawem kraju dystrybucji, wprowadzenia Produktów na rynek oraz ich oznakowania i spełnienia obowiązków dotyczących treści informacji zamieszczonych na opakowaniu lub dołączonych do Produktu.

9. Slowianka w załączniku do regulaminu udostępni wykaz państw, na których terytorium dokonano już legalnego wprowadzenia Produktów na rynek.

 

§11 Prowadzenie sprzedaży produktów, marketing

1. Partner będzie sprzedawał na terenie kraju dystrybucji Produkty zakupione na mocy Umowy w sposób zgodny z przepisami kraju dystrybucji.

2. Partner odpowiedzialny jest za działania marketingowe prowadzone na terenie kraju dystrybucji, w tym za ich zgodność z przepisami prawa.

3. Partner bierze odpowiedzialność oraz zobowiązuje się pokryć koszty wszelkich roszczeń oraz kar pieniężnych nałożonych z powodu niewłaściwego prowadzenia działań związanych z marketingiem i sprzedażą Produktów w kraju dystrybucji.

4. Działania marketingowe oraz sprzedaż produktów Partner zobowiązany jest prowadzić z należytą starannością, w sposób nie gorszy niż innych oferowanych przez niego, niekonkurencyjnych produktów.

5. Partner zobowiązany jest konsultować swoje działania marketingowe ze Slowianką. Slowianka ma prawo raz na kwartał żądać od Partnera przedstawienia sprawozdania z działań marketingowych prowadzonych na terytorium jego działalności w celu przeprowadzenia kontroli zgodności tych działań z Umową oraz polityką Slowianki a także oceny staranności Partnera.

6. Ponadto Slowianka zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia u Partnera kontroli działań związanych z dystrybucją Produktów. Kontrola przeprowadzona zostanie przez delegowanego do tego celu pracownika Slowianki. Kontrola może zostać dokonana w każdym czasie, po uprzednim powiadomieniu Partnera z przynajmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

7. Partner zobowiązany jest prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe w taki sposób, aby budować jak najlepszy wizerunek i reputację Slowianki w kraju dystrybucji.

8. Partner zobowiązany jest przekazać Slowiance kopie lub próbki wszelkich materiałów marketingowych promujących Produkty przed ich publikacją. 9. Publikacja materiałów, o których mowa w ust. 8 możliwa jest dopiero po ich zatwierdzeniu przez Slowiankę. Niedopełnienie tego obowiązku stanowiło będzie istotne naruszenie postanowień Umowy.

10. Slowianka może zażądać od partnera usunięcia materiałów marketingowych stosowanych wbrew ust. 9.

 

§12 Znaki towarowe

1. Produkty będą wprowadzane do obrotu i dystrybuowane wyłącznie pod znakami towarowymi Slowianki.

2. Partner nie może zmieniać, zasłaniać, usuwać, modyfikować ani w żaden inny sposób dokonywać ingerencji w jakiekolwiek oznaczenia Produktów ani logo, nazwy handlowe oraz układ graficzny etykiet i opakowań Produktów.

3. W przypadku konieczności sporządzenia etykiety oraz opakowania zawierającego treść w języku kraju dystrybucji, Partner powiadomi o tym fakcie Slowiankę oraz dostarczy tłumaczenie treści informacji wymaganej przepisami prawa przeznaczonej do umieszczenia na produkcie, dokonane przez tłumacza. Slowianka wówczas dostarczać będzie Produkty wraz z etykietą zastępczą zawierającą wymagane informacje w języku kraju dystrybucji.

 

§13 Odpowiedzialność Slowianki za wady Produktów

1. Na mocy Umowy Strony włączają odpowiedzialność Slowianki z tytułu rękojmi regulowanej w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

2. Dystrybutor zobowiązany jest przesłać Partnerowi Produkty wolne od wad, zgodne z opisem lub specyfikacją wskazaną w Serwisie oraz zgodne z Zamówieniem.

3. Slowianka nie odpowiada za uszkodzenia Produktów powstałe podczas ich transportu.

4. Partner zobowiązany jest dokonać sprawdzenia stanu przesyłki przy przewoźniku oraz udokumentować jej stan przy pomocy zdjęć. W przypadku niedokonania czynności wskazanych w niniejszym postanowieniu, Partner traci prawo do złożenia reklamacji wobec produktów dostarczonych w przesyłce, co do której uchybiono obowiązkowi sprawdzenia i wykonania zdjęć.

5. W przypadku gdy Partner zauważy uszkodzenie przesyłki, zobowiązany jest sporządzić w obecności przewoźnika protokół szkody.

6. Slowianka odpowiada tylko za wady Produktów istniejące w chwili ich przekazania przewoźnikowi.

7. Produkty w zakupionych partiach mogą różnić się między sobą do 5% w fizyko chemicznych właściwościach Produktu co nie wpływa na jakość i funkcjonalność Produktu.

8. Slowianka informuje o możliwości wystąpienia nieznacznych różnic w odcieniu koloru tych samych Produktów pochodzących z różnych partii produkcyjnych. Takie różnice nie stanowią wady Produktu.

 

§14 Procedura reklamacyjna

1. Reklamacje należy kierować do pracownika działu reklamacji, którego dane kontaktowe Partner otrzyma we wiadomości zawierającej potwierdzenie zamówienia.

2. W celu złożenia reklamacji, Partner zobowiązany jest wypełnić Formularz 14 GMP F2_Dokument reklamacyjny, który w swojej treści powinien zawierać:

a. dane Partnera składającego reklamację, w tym dane kontaktowe (telefon, email, adres do doręczeń, NIP),

b. numer zamówienia

c. numer faktury VAT wystawionej tytułem ceny zamówienia,

d. informacje na temat reklamowanych Produktów:

i. dokładna nazwa lub numer produktu,

ii. pojemność (jeśli dotyczy),

iii. numer partii Produktu,

iv. wartość reklamowanych Produktów,

v. jeżeli reklamowane produktu stanowią próbkę lub gift, również należy wskazać ten fakt w treści formularza,

e. opis wady produktu,

f. dokumentacje fotograficzną:

i. przesyłki z chwili sprawdzenia jej stanu w obecności przewoźnika,

ii. każdej sztuki reklamowanego produktu w taki sposób, aby fotografie ukazywały zarzucane wady,

g. oczekiwania co do sposobu rozwiązania reklamacji (wymiana, zwrot należności, produkty zamienne).

3. Reklamacje rozpatrywane są w dwóch trybach:

a. na podstawie dokumentacji przesłanej we wiadomości email (bez fizycznego zwrotu Produktów);

b. po oględzinach produktu przez Slowiankę (wymaga dostarczenia reklamowanych produktów.

4. Reklamacja w trybie ust. 3 lit. a możliwa jest wobec Produktów:

a. uszkodzonych pędzli (zniszczone włosie, elementy uchwytu pędzla),

b. uszkodzonych opakowań,

c. uszkodzonych cleanerów,

d. pustych produktów

e. uszkodzenia tubki zawierającej Arter Gel

5. Reklamacja Produktów innych niż wskazane w ust. 4 wymaga ich przesłania do Slowianki celem rozpatrzenia reklamacji.

6. Utylizację produktów reklamowanych w trybie ust. 3 lit. a Partner zobowiązany jest przeprowadzić we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, zgodnie z przepisami kraju dystrybucji regulującymi gospodarowanie i utylizację odpadów.

7. Slowianka zastrzega sobie możliwość zażądania przesłania Produktów reklamowanych w trybie ust. 3 lit. a w przypadku uzasadnionej wątpliwości co do zasadności zgłoszenia reklamacyjnego.

8. W przypadku reklamacji Produktów w trybie ust. 3 lit. b, Partner zobowiązany jest przesłać Produkty na własny koszt Slowiance.

9. Partner zobowiązany jest przed wysyłka Produktów objętych reklamacją do wypełnienia i przesłania Slowiance formularza reklamacyjnego, zgodnie z treścią ust. 2 niniejszego paragrafu.

10. Wysyłka produktów objętych reklamacją odbywać się będzie zbiorczo, raz na 3 miesiące, chyba że dotyczy ona większej ilości produktów.

11. Partner zobowiązany jest dołączyć do przesyłki z reklamowanymi Produktami faktury VAT dotyczące zamówień, z których pochodzą reklamowane Produkty. Faktura powinna zostać dołączona do przesyłki w zamkniętej kopercie oraz zabezpieczona przed zalaniem i zniszczeniem.

12. Reklamacja rozpoznana zostanie w terminie 7 dni od dnia otrzymania przesyłki z Produktami przez Slowiankę lub od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w przypadku reklamacji w trybie ust. 3 lit. a.

13. Slowianka zwróci Partnerowi koszty wysyłki Produktów jeżeli reklamacja zostanie uznana.

14. W przypadku reklamacji wynikającej z uszkodzeń przesyłki w transporcie, Partner zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje fotograficzną przesyłki sporządzoną w obecności przewoźnika oraz protokół szkody Slowiance. Niespełnienie wskazanych warunków uniemożliwia reklamacje produktów uszkodzonych w transporcie.

15. Odpowiedzialność za zniszczenia Produktów w transporcie spoczywa na przewoźniku, stąd rezultat reklamacji złożonej z powodu uszkodzenia Produktów w transporcie zależy od rezultatu reklamacji złożonej firmie kurierskiej, która realizowała transport.

 

§15 Rozwiązanie umowy

1. Umowa może zostać rozwiązana na podstawie wypowiedzenia złożonego przez Partnera w formie dokumentowej na adres email _________. Okres wypowiedzenia wynosi 60 dni ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. W przypadku wypowiedzenia umowy przez Slowiankę, oświadczenie zostanie przesłane na adres email partnera wskazany przy zakładaniu konta użytkownika.

2. Umowa może zostać rozwiązana przez Slowiankę jednostronnie i bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku istotnego naruszenia postanowień Umowy, które nie zostanie usunięte w terminie 14 dni od wezwania do jego usunięcia.

3. Rozwiązanie Umowy ze skutkiem natychmiastowym odnosi skutek na przyszłość, a więc nie zwalnia Partnera z obowiązku zapłaty i odebrania zamówień już dokonanych a także spełnienia innych świadczeń wynikających z umowy powstałych przed chwilą jej rozwiązania.

4. Po rozwiązaniu umowy, niezależnie od przyczyny i trybu rozwiązania:

a. Partner zobowiązany jest się zrzec wszelkich praw przyznanych mu przez Slowiankę w trakcie współpracy regulowanej niniejsza Umową, a także zapłaci Slowiance wszelkie niezapłacone do dnia rozwiązania Umowy należności w terminie 10 dni od dnia rozwiązania Umowy;

b. Partner zwróci Slowiance wszelkie dokumenty zawierające Informacje Poufne;

c. Partner w terminie 7 dni od dnia rozwiązania Umowy dokona, zgodnie z zaleceniami Slowianki, utylizacji lub zniszczenia albo zwrotu Slowiance materiałów marketingowych opatrzonych znakiem towarowym Slowianki będących w jego posiadaniu;

d. W terminie 3 dni od dnia rozwiązania Umowy, Partner zobowiązany jest usunąć znaki towarowe Slowianki z prowadzonych przez siebie witryn internetowych (w tym sklepów) oraz profili w mediach społecznościowych a także zaprzestania wszelkich reklam Produktów Slowianki;

e. Slowianka nie ponosi wobec Partnera odpowiedzialności odszkodowawczej za wszelkie szkody spowodowane rozwiązaniem Umowy, zarówno w zakresie strat jak i utraconych korzyści.

f. Dostawa Produktów dokonana po rozwiązaniu niniejszej Umowy nie będzie przez Strony traktowana jako jej odnowienie.

 

§16 Informacje poufne, tajemnica przedsiębiorstwa

1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa Slowianki rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których Slowianka podjęła niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

2. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią także elementy know - how ujawnione Kupującemu w toku szkoleń i praktyk przygotowawczych oraz informacje odnoszące się do działalności gospodarczej Slowianki, co do których Kupujący powziął wiedzę w trakcie trwania umowy (w szczególności odnoszące się do produktów, strategii biznesowej, metod pozyskiwania Klienta), co do których Slowianka podjęła niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

3. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią w szczególności:

a. dane osobowe i adresowe Kontrahentów Slowianki;

b. warunki na jakich zawierane są umowy z poszczególnymi kontrahentami Slowianki w tym cena lub sposób określenia ceny;

4. Ilekroć w ust. 3 powyżej mowa jest o Kontrahentach zlecającego rozumie się przez to zarówno nabywców, jak i dostawców towarów i usług.

5. Kupujący obowiązany jest zachować w tajemnicy informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Slowianki. Obowiązek ten jest nieograniczony w czasie.

6. W razie naruszenia przez Kupujacego zakazu ujawniania tajemnicy przedsiębiorstwa Kupujący zapłaci Slowiance karę umowną w wysokości 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych. Slowianka zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania przenoszącego wartość zastrzeżonej kary umownej.

 

ROZDZIAŁ IV – POLITYKA PRYWATNOŚCI, PLIKI COOKIES

 

§17 Przetwarzanie danych osobowych

1. Administrator zbiera i przetwarza Dane Osobowe w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych usług oferowanych w ramach Serwisu:

1) zawierania i wykonywania umów sprzedaży za pośrednictwem Serwisu,

2) bieżącego kontaktu z Klientem w związku z zawieranymi umowami sprzedaży,

3) udzielania klientom wszelkich informacji, gdy z inicjatywą kontaktu wystąpił Klient,

4) informowania Klienta o nowych ofertach oraz promocjach i rabatach (jeśli uprzednio wyraził zgodę),

5) zakładania i obsługi konta użytkownika,

2. Podstawy i czas przetwarzania Danych Osobowych:

1) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – Dane Osobowe podane przez Kupującego dobrowolnie Administratorowi w wyniku złożenia przez Kupującego zapytania dot. oferty handlowej Administratora – przetwarzane przez okres pozostawania przez Kupującego z Administratorem w kontakcie zainicjowanym przez Kupującego lub Administratora, lub do dnia wycofania przez Kupującego zgody na dalsze przetwarzanie Danych Osobowych;

2) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – Dane Osobowe przetwarzane w celu wykonywania umowy lub innego stosunku prawnego istniejącego pomiędzy Administratorem a Kupującym lub do podjęcia działań na żądanie Kupującego przed zawarciem umowy – przez okres aż do pełnego wykonania obowiązków wynikających z umowy lub innego stosunku cywilnoprawnego przez obie strony oraz upływu okresu odpowiedzialności Administratora za brak zgodności towaru z umową, jeżeli te uprawnienia przysługując którejkolwiek ze Stron w ramach umowy lub innego stosunku cywilnoprawnego przez obie strony;

3) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu realizowania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności działań związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej;

4) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, gdy przetwarzanie jest niezbędne w przypadku osoby fizycznej reprezentującej osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej będącą stroną umowy lub podejmującą działania przed zawarciem umowy, a także pracownika lub współpracownika takiej osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej, uczestniczącym w zawieraniu lub realizacji umowy, gdy te działania polegają na komunikacji związanej z ustaleniem warunków zawarcia umowy z kontrahentem oraz ułatwieniu komunikacji związanej z jej wykonaniem, a także ustaleniem osób odpowiedzialnych za realizację i uprawnionych do kontaktów w ramach wykonywania umowy – przez okres aż do pełnego wykonania obowiązków wynikających z umowy lub innego stosunku cywilnoprawnego przez obie strony oraz upływu okresu odpowiedzialności Administratora za brak zgodności towaru z umową, jeżeli te uprawnienia przysługując którejkolwiek ze Stron w ramach umowy lub innego stosunku cywilnoprawnego przez obie strony;

5) art. 6 ust. 1 lit f) RODO – na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania prawnych obowiązków, obrony przed roszczeniami – dane zostaną usunięte po upływie okresu przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a upływie czasu, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane;

3. Podanie danych osobowych w postaci imienia i nazwiska, NIP, REGON, adresu zamieszkania lub adresu wysyłki, danych kontaktowych (w tym adresu e-mail i numeru telefonu) jest obowiązkowe w przypadku:

1) podjęcia przez osobę, której dane dotyczą lub reprezentowaną przez nią osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, czynności prowadzących do zawarcia umowy z Administratorem oraz w przypadku zawarcia umowy i jej wykonywania. Niepodanie danych osobowych w okolicznościach wskazanych w treści niniejszego ustępu skutkować może brakiem możliwości zawarcia umowy lub wysyłki towarów do czasu podania niezbędnych danych;

2) chęci założenia konta użytkownika przez osobę, której dane dotyczą. Niepodanie danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym jako obligatoryjnych spowoduje brak możliwości utworzenia konta użytkownika.

4. W pozostałym zakresie, niewymienionym w ust. 3, podanie danych osobowych jest dobrowolne.

5. Dane osobowe przekazywane będą, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, podmiotom trzecim, w tym przetwarzającym i odrębnym administratorom działającym na zlecenie Administratora lub wspólnie z Administratorem i uczestniczącym w imieniu Administratora lub wspólnie z Administratorem w procesach przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności podmiotom wykonujące na rzecz Administratora usługi kadrowe i księgowe, konsultacyjne, prawne, usługi utrzymania infrastruktury IT.

6. Dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy w sytuacjach, w których związane to będzie z przetwarzaniem tych danych z wykorzystaniem środków technicznych dostarczanych przez podmioty trzecie, których centra danych zlokalizowane są poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

7. Dane osobowe nie będą podstawą wydawania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowania.

8. Osobie, której dotyczą dane przetwarzane w ramach Serwisu przez Administratora przysługują następujące prawa:

1) prawo do uzyskania dostępu, do ich sprostowania i usunięcia, a także – w warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, również prawo żądania ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych;

2) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w każdym przypadku zaistnienia podejrzenia, że przetwarzanie danych osobowych następuje z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa;

3) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdej chwili. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adres do doręczeń Administratora lub adres email.

9. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne środki techniczne, proporcjonalne do możliwego zagrożenia, w celu zabezpieczenia danych osobowych przed dostępem osób nieuprawnionych.

10. Administrator nie stosuje automatycznego podejmowania decyzji oraz profilowania.

 

§18 Pliki cookies

1. Pliki cookies używane są przez Administratora w celu:

1) zapisywania ustawień dokonanych w Serwisie przez użytkownika, w tym preferowanego języka i waluty,

2) automatycznego logowania użytkownika do Serwisu,

3) monitorowania aktywności Uzytkownika na stronie Serwisu,

4) uzyskania informacji o używanej przeglądarce internetowej w celu optymalizacji działania Serwisu na urządzeniu użytkownika,

5) w celu prowadzenia statystyki ruchu sieciowego na stronie Serwisu oraz zebrania informacji niezbędnych do ulepszenia i optymalizacji działania Serwisu,

6) zbierania informacji niezbędnej do doboru i wyświetlenia reklamy kontekstowej na stronie Serwisu, stronach podmiotów zewnętrznych i stronach reklamodawcy.

2. Administrator może, w wypadku zaistnienia takiej konieczności, udostępnić dane osobowe użytkownika podmiotom współpracującym z Administratorem oraz osobom trzecim, w zakresie niezbędnym do świadczenia usług przez te podmioty na rzecz Administratora, w szczególności: instytucjom finansowym, instytucjom zajmującym się wykrywaniem i zapobieganiem nadużyciom, dostawcom usług technologicznych, dostawcom i partnerom w świadczeniu usług logistycznych,

transportowych i doręczeniowych, dostawcom usług związanych z obsługą klienta, dostawcom i partnerom w świadczeniu usług związanych z marketingiem i reklamą.

3. Przetwarzanie plików cookies odbywa się wyłącznie za uprzednią zgodą użytkownika. Zgoda ta jest odwołalna w każdej chwili.

4. Użytkownik ma prawo ograniczyć lub zablokować przetwarzanie plików cookies poprzez zmianę ustawień używanej przeglądarki internetowej.

5. Administrator może zmienić treść polityki prywatności oraz cookies na zasadach określonych w Regulaminie dla procedury jego zmiany.

 

ROZDZIAŁ V – ZASADY REALIZOWANIA PROMOCJI I RABATÓW, OUTLET

 

§18 Sposób realizacji promocji

1. Slowianka przewiduje możliwość obniżania cen Produktów oferowanych w Serwisie w ramach promocji według własnego uznania, poprzez publikację na stronie lub przesłanie Kupującemu kodu rabatowego.

2. Kupujący chcąc skorzystać z rabatu w ramach promocji, powinien wpisać opublikowany na stronie Serwisu kod promocyjny po przejściu do „Koszyka” w sekcji „Zastosuj kod rabatowy” poniżej podsumowania. Po wprowadzeniu poprawnego kodu rabatowego cena wskazana w podsumowaniu powinna ulec zmianie, zgodnie z treścią promocji aktywowanej kodem i ogłoszonej na stronie Serwisu.

3. Skorzystanie z kodu promocyjnego jest dobrowolne, a każdorazowe wykorzystanie promocji wymaga wpisania kodu.

4. Promocje dotyczą wszystkich Produktów oprócz:

a. Stołów Afinia,

b. Szkoleń,

c. produktów z Outletu,

d. zestawów produktów.

e. produktów już przecenionych,

f. produktów objętych innymi promocjami.

5. Promocje i rabaty nie łączą się.

 

§19 Outlet

1. Produkty sprzedawane w ramach Outletu stanowią Produkty posiadające wyłącznie drobne uszkodzenia opakowania, przy czym sam Produkt zachowuje wszystkie swoje właściwości, takie same jak identyczny Produkt sprzedawany poza outletem.,

2. Slowianka umieści w opisie Produktu informacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń opakowania.

3. W przypadku Produktów pochodzących z outletu, wskazane w opisie cechy konkretnego produktu nie stanowią jego wady.

 

ROZDZIAŁ VI – POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

§20 Zmiany Regulaminu

1. Slowianka zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniższych przyczyn:

a. zmiana w zakresie funkcjonowania oferowanych przez Slowiankę usług sprzedaży; w tym wycofanie usługi do którego/której mają zastosowanie postanowienia Regulaminu,

b. wprowadzenie przez Slowiankę nowych Produktów lub usług, do których będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu;

c. zmiana systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi oferowanych przez Slowiankę produktów i usług, do których mają zastosowanie postanowienia Regulaminu,

d. zmiana przepisów prawa w zakresie objętym działalnością Serwisu Internetowego;

e. zmiana przepisów podatkowych lub zasad rachunkowości stosowanych przez Slowiankę,

f. zmiana lub wydanie nowych orzeczeń sądowych, orzeczeń organów administracji, zaleceń lub rekomendacji uprawnionych organów, w tym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – w zakresie związanym z wykonywaniem umowy lub Regulaminu,

2. Slowianka informuje Kupującego o proponowanych zmianach Regulaminu w terminie nie później niż 14 dni przed ich wejściem w życie.

3. W razie, gdy Kupujący nie zgadza się na zmiany Regulaminu, może wypowiedzieć Regulamin ze skutkiem natychmiastowym, przy czym do Umów sprzedaży zawartych przed wypowiedzeniem Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu sprzed wprowadzanych zmian.

4. Zmiany dzienników ustaw aktów prawnych wskazanych w Regulaminie nie powodują konieczności zmiany Regulaminu.

5. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.

6. Prawem właściwym dla stosunku prawnego powstałego na mocy niniejszej umowy jest prawo polskie.